• 2024-06-30

آپ کی ماہانہ سبسکرائب (SaaS) کاروبار کے لئے پیش گوئی کی فروخت کا ایک مکمل گائیڈ |

Arabic Belly Dancers رقص شرقى

Arabic Belly Dancers رقص شرقى
Anonim

یہ مضمون ہمارے ساؤس بزنس سٹارٹ اپ گائیڈ کا حصہ ہے- مضامین کی ایک curated فہرست آپ کو ساؤس کے کاروبار کی منصوبہ بندی، شروع کرنے، اور بڑھنے میں مدد کرنے کے لئے!

سبسکرائب دنیا میں رہنا زیادہ سے زیادہ، ہم سب کچھ کرتے ہیں اور استعمال کرتے ہیں اب ہم براہ راست فروخت نہیں کر رہے ہیں. اس کے بجائے، اب ہم ہر قسم کی چیزوں کے لئے ماہانہ ادا کررہے ہیں.

سافٹ ویئر کے ایک سروس بوم (ساؤ) میں بہت ساری دباؤ دی گئی ہے، اب ہر جگہ سبسکرائب ہیں. کچھ سبسکرپشن کے ماڈل جیسے جم کی رکنیت اور میگزین، ایک طویل عرصے تک ہیں، جبکہ دیگر سبسکرائب کاروبار کاروبار نئے اور جدید ہیں.

ان دنوں، ہم اپنی دنیا میں تقریبا ہر چیز تک رسائی حاصل کرنے کے لئے چھوٹی ماہانہ فیس ادا کرتے ہیں. موسیقی خدمات، جیسے Spotify، Rdio، اور بیٹیاں، Netflix جیسے نمائش کرنے والے سائٹس، نمک کرنے اور فطرت بکس اور ہیلو فریش کی طرح کھانے کی ترسیل سے، ایسا لگتا ہے کہ سب کچھ اور ہر چیز کے لئے سبسکرائب سروس ہے.

میرا مقامی گرمی کی مرمت کی کمپنی بھی سبسکرائب سروسز کے لئے بڑھتی ہوئی طلب پر ہے اور اس نے $ 10 / ماہ کی رکنیت کی خدمت شروع کی ہے جس میں بڑی بحالی کی خدمات پر بنیادی نظام دھن اپ، بحالی، اور چھوٹ شامل ہے.

سبسکرائب کرنے کی خدمات مقبول ہیں کیونکہ اس کی وجہ سے سروس کا استعمال شروع کرنے کے لئے، مختصر طور پر کم اخراجات میں کم لاگت ہوتی ہے. iTunes پر ایک البم خریدنے کی قیمت کے لئے، میں ایک ماہ کے لئے Spotify پر موسیقی کی پوری دنیا تک پہنچ سکتا ہوں. ایک نیا ڈی وی ڈی خریدنے کی نصف قیمت کے لئے، میں Netflix پر دستیاب مواد کی گہری کیٹلاگ تک رسائی حاصل کر سکتا ہوں. ایک ٹریڈمل خریدنے کی لاگت کا ایک حصہ کے لئے، میں پورے جم کا استعمال کرسکتا ہوں.

اس بات کا کوئی تعجب نہیں ہے کہ صارفین کو چیزوں کو تبدیل کرنے کے لۓ سبسکرائب کرنے والی خدمات پر گزر رہے ہیں. اور، اس بات کا کوئی تعجب نہیں ہے کہ کاروبار نئے اور جدید ترین سبسکرائب کاروباری ماڈل کے ساتھ آنے کی کوشش کر رہے ہیں جو وہ اپنے گاہکوں کو پیش کرسکتے ہیں.

اگر آپ کا کاروبار کسی رکنیت کی خدمت کررہا ہے تو، قابل اعتماد سیلز کی پیشن گوئی پیدا کرنے میں ایک اہم قدم ہے. آپ کا کاروبار کس طرح بڑھا جائے گا اور آمدنی کی ترقی کے اہم ڈرائیور کیسے ہوں گے.

اگلا، میں آپ سبسکرائب کی پیشن گوئی کے اہم اجزاء کے ذریعہ چلتا ہوں، اور آپ کو اپنے آپ کو کس طرح تیار کرنے کے لۓ. ہماری مصنوعات، LivePlan، خود کار طریقے سے رکنیت کی پیشکش کی بنا دیتا ہے، لہذا اگر آپ پہلے سے ہی LivePlan صارف ہیں تو آپ قسمت میں ہیں اور اس مضمون کو چھوڑ سکتے ہیں. لیکن، اگر آپ اسپریڈ شیٹ کا استعمال کر رہے ہیں اور اپنی اپنی پیش گوئی کو خود بخود بنانے کے لئے چاہتے ہیں، تو آپ قریب سے پیروی کرنا چاہتے ہیں.

چند تعریفیں آپ کو اپنی رکنیت کی پیشن گوئی کی تعمیر کے بارے میں جاننے کی ضرورت ہوگی:

سبسکرائب سیلز کی پیشن گوئی کی تعمیر کرتے ہوئے، کچھ شرائط موجود ہیں جو آپ کو سمجھنے کی ضرورت ہے کہ آپ اپنی روایتی فروخت کی پیشن گوئی میں نہیں ملیں گے.

دورانیہ اکثر سالانہ سالانہ رکنیت کی مدت ہے.

ہم آسانی سے سبسکرپشن کا دورہ ، جس میں لازمی طور پر اس وقت کی لمبائی ہے جس میں ایک کسٹمر آپ کی خدمت کی رکنیت کے لئے کام کرتا ہے. بہت سے خدمات ماہانہ رکنیت کی مدت پر کام کرتے ہیں، مطلب یہ ہے کہ صارفین کو سروس تک رسائی کے لئے ماہانہ فیس ادا کررہا ہے اور کسی بھی وقت منسوخ کر سکتے ہیں - Netflix یا آپ کے جم کی رکنیت کو سمجھنا. کچھ خدمات سالانہ سالانہ رکنیت کی مدت ہے. اس صورت میں، گاہک ایک سال کے لئے سروس تک رسائی حاصل کرنے کے لئے ادائیگی کر رہے ہیں، اور پھر اس سال کے آخر میں تجدید کر سکتے ہیں. میگزین اور انٹرپرائز سافٹ ویئر کی پیشکش اکثر سالانہ سبسکرائب کی مدت ہے. اس مضمون میں، میں ماہانہ سبسکرائب سروس کے لئے پیشن گوئی کی فروخت پر توجہ مرکوز کروں گا. میں مستقبل کی اشاعت میں سالانہ سبسکرائب اور دیگر سبسکرائب کی لمبائی میں کھڑا ہوں گی.

نیا ممبران ایک بنیادی بنیادی تصور بھی ہے. یہ صرف نئے گاہکوں کی تعداد ہے جسے آپ کسی مہینہ میں آپ کی سروس کے لئے سائن اپ کرتے ہیں.

منسوخیاں بالکل وہی لگتا ہے جو یہ پسند کرتے ہیں- یہ وہ گاہک ہیں جو ہر ماہ آپ کی خدمت کو منسوخ کرنے کا انتخاب کرتے ہیں.

آخر میں چرن، جو حتمی نمبر ہے کہ کسی رکنیت کے کاروباری ماڈل کے ساتھ کسی بھی کمپنی کو بہت قریب توجہ دینا ہوگا. چرن اس کی شرح ہے جس پر گاہکوں کو منسوخ کر دیا گیا ہے اور آپ کی خدمت چھوڑ دی جاتی ہے. کم چوٹنا خوش گاہکوں کے برابر ہے، جبکہ اعلی چرنٹ کا مطلب یہ ہے کہ صارفین کو تیزی سے منسوخ کر دیا جاتا ہے اور آپ کی خدمت کے لئے بہت طویل عرصے تک سبسکرائب نہیں ہوسکتا ہے.

آپ کو ایک ماہ کے دوران منسوخ کرنے اور اس کی تعداد میں تقسیم کرنے والے گاہکوں کی تعداد لینے کے لۓ چرن کا حساب لگائیں. گاہکوں نے آپ کے مہینے کے آغاز میں تھا:

چرن = منسوب ایک مہینے کے دوران 'مہینے کے آغاز میں گاہکوں

لیکن چرن کی تصور میں ایک شکر ہے کیونکہ یہ واقعی ایک لکی بالٹی کی طرح ہے. بالٹی کے نچلے حصے میں ایک سوراخ کے طور پر چرن کے بارے میں سوچو. جب تک سوراخ (چرن) چھوٹا ہے، تو آپ بالٹی آسانی سے زیادہ پانی (نئے صارفین) شامل کر سکتے ہیں، جس سے باہر نکالا جاتا ہے.

مندرجہ ذیل کی تعریف آپ کو اپنے گاہکوں کی پیش گوئی کرنے کے قابل ہونے کے بارے میں جاننے کی ضرورت ہے. ترقی. اگلے چند چیزوں کے بارے میں ہم ان آمدنیوں سے متعلق بات کریں گے جو آپ ان گاہکوں سے کریں گے.

سبسکرائب کرنے والی خدمات سے آمدنی کا حساب کیسے لگائے گا

آپ کا اندازہ لگانا کتنا پیسہ لگانے کے لئے آپ کو اوسط آمدنی فی صارف / گاہک (آر پی پی) . یہ آپ ہر مہینے گاہک کو کتنا چارج کرنے کا ارادہ رکھتے ہیں. اگر آپ ایک پیشن گوئی کی تعمیر کر رہے ہیں جس میں مختلف قیمتوں کی تعداد ہے، آپ ہر قیمت کے درجے کے لئے مختلف پیش گوئی پیدا کرنا چاہتے ہیں. ہم تھوڑی دیر بعد اس کے بارے میں مزید بات کریں گے.

اپنے چرن فیصد کا استعمال کرتے ہوئے، آپ آسانی سے اپنے کسٹمر لائفٹائم ویلیو (ایل ٹی وی) کا حساب کر سکتے ہیں. آپ کا چوٹ فی صد آپ کی پیش گوئی میں مدد کرتا ہے کہ اوسط کسٹمر آپ کی سروس کی سبسکرائب کرے گی، اور آپ کی پیشن گوئی میں آپ کی مدد کرے گا کہ آپ کے ساتھ اپنے متوقع زندگی زندگی میں آپ کے گاہکوں سے کتنا پیسے لگے گا. ایل ٹی وی ہر صارف کو اوسط آمدنی تقسیم کرنے کے لۓ چارٹ کی طرف تقسیم کیا جاتا ہے:

LTV = ARPU ÷ Churn٪

یہ حساب آپ کو بتائے گا کہ آپ کا اوسط کسٹمر آپ کے قابل ہے. مثال کے طور پر، اگر آپ کی خدمت $ 19 / مہینے تک ہوتی ہے اور آپ کی چوٹ 5 فیصد ہے، تو آپ کا اوسط کسٹمر آپ کے پاس $ 380 کے قابل ہے.

آپ آر پی یو کے ذریعہ LTV تقسیم کر کے اپنے اوسط گاہکوں کی متوقع کسٹمر زندگی کا حساب بھی کرسکتے ہیں:

کسٹمر لائف ٹائم = LTV ~ ARPU

گاہکوں کو لائف ٹائم کا حساب صرف اپنی تقسیم کی شرح سے 1 تقسیم کر سکتا ہے:

کسٹمر لائفائم = 1 ÷ چارٹ

اوپر سے اسی مثال کا استعمال کرتے ہوئے، اوسط کسٹمر زندگی بھر ہو جائے گا. 20 مہینے (380 ÷ 19 = 20) یا (1 ÷05 = 20).

آخر میں، ہم آپ کو ہر ماہ بنانے کے لئے پیشن گوئی کی کتنی پیسہ معلوم کرنا چاہتے ہیں، دوسری صورت میں جانا جاتا ہے ماہانہ دوبارہ آمدنی (MRR). آپ MRR کا حساب کرنے کے لئے، آپ اپنے مطلوبہ گاہکوں کی تعداد میں جو آپ نے فراہم شدہ مہینے کے آغاز سے اور آپ کے نئے گاہکوں کی تعداد میں حاصل کی ہے ان کی تعداد میں اضافہ کریں:

MRR = ARPU X (شروع کرنے والے صارفین + نیا ممبران)

اب ایک پیش گوئی کی تعمیر کا وقت ہے

اب ہمارے پاس سبسکرائب کی پیشن گوئی کے لئے بنیادی اصطلاحات ہیں، یہ وقت نہیں ہے. اے ایک حقیقی پیشن گوئی کی تعمیر پر نظر آتے ہیں. جیسا کہ میں نے ذکر کیا، ہم اس مضمون میں ایک ماہانہ سبسکرائب کاروبار کے لئے ایک سادہ پیشن گوئی کی تعمیر پر توجہ مرکوز کرنے جا رہے ہیں، لیکن یہاں پر بحث کی جانے والی بہت سے تصورات مختلف سبسکرائب دوروں کے لئے رکنیت کی پیشن گوئی کی تعمیر کے لئے استعمال کیا جا سکتا ہے.

یہاں آپ کی اسپریڈ شیٹ کی طرح نظر آئے گا:

پھر، یہ ایک سادہ سادہ ماڈل ہے جس سے یہ فرض ہوتا ہے کہ آپ کی سروس میں کوئی وقت سیٹ اپ فیس نہیں ہے اور آپ کا کاروبار سادہ ماہانہ سبسکرائب سروس پر چلتا ہے جہاں گاہک ایک ماہ کے لئے پہلے سے ادا کرتے ہیں سروس کی. ماڈل زیادہ پیچیدہ ہوسکتا ہے اگر صارف اپنی خدمات کو وقت کے ساتھ اپ گریڈ کرسکتے ہیں یا اگر آپ کے پاس ایک بار سیٹ اپ فیس یا مختلف معاہدے کی لمبائی ہوتی ہے.

ہمارے نمونے کے ماڈل میں، آپ ہر مہینے میں اوسط آمدنی فی صارف (ARPU) ایڈجسٹ کر سکتے ہیں. آپ توقع کرتے ہیں کہ، اوسط، کچھ گاہکوں کو آپ کی پیشکش کرنے والے اعلی قیمت کی خدمات پر اپ گریڈ کرسکتے ہیں.

صارفین کو شروع کرنا گاہکوں کی تعداد ہے جو آپ کے مہینے کے آغاز میں ہے. اس پیش گوئی میں، ہم اپنے پہلے مہینے میں صفر صارفین کے ساتھ ایک نیا کاروبار شروع کر رہے ہیں. مستقبل کے مہینے میں، ہم ابتدائی صارفین کا حساب کرتے ہوئے دیکھتے ہیں کہ پچھلے مہینے کے شروع میں ہم کتنے گاہکوں نے پچھلے مہینے کے آغاز میں ہیں اور پھر نئے صارفین میں شامل کریں اور گاہکوں کو کم کر دیں جس کو منسوخ کرنے کا فیصلہ کیا.

اس نمونے کے ماڈل میں، وقت سے پہلے ایک مہینے کی خدمت کے لئے ادا کرتے ہیں، لہذا ہم گاہکوں کی تعداد پر مبنی چرن کی شرح کا حساب دیتے ہیں جو ہم مہینے گاہکوں کی تعداد کے بجائے ہر ماہ شروع کرتے ہیں جو ہم مہینہ کو ختم کرتے ہیں.

وہاں سے، ایک اوسط کسٹمر کا مہینہ مہینے اور ڈالر میں متوقع ہے اور آخر میں کل ماہانہ بار بار آمدنی کا اندازہ لگایا جاسکتا ہے جو آپ کو ایک مہینہ میں جمع کرنے کی توقع ہے.

آپ یہاں اس نمونہ سبسکرائب سیلز کی پیشن گوئی کو ڈاؤن لوڈ کرسکتے ہیں اور ہم مزید پیچیدہ پیشن گوئی سے نمٹنے کے لۓ جائیں گے. مستقبل کے پیغام میں.

سوالات؟ براہ کرم تبصرے میں انہیں پوسٹ کریں اور میں مدد کرنے کے لئے اپنی پوری کوشش کروں گا.


دلچسپ مضامین

کس طرح ایک تخلیقی فرییلانس آپ کی طرح تقریبا ادا نہیں کیا گیا ہے

کس طرح ایک تخلیقی فرییلانس آپ کی طرح تقریبا ادا نہیں کیا گیا ہے

کیا آپ کو ایک تخلیقی منصوبے میں وقت اور وسائل ڈال دیا ہے؟ ادا نہیں کیا گیا؟ کیا آپ فکر مند ہیں کہ یہ ہو سکتا ہے؟ اگر آپ آزادانہ طور پر ہیں، تو یہ لازمی طور پر پڑھنا لازمی ہے.

مجھے کتنے عرصے تک کاروباری امداد ملے گی.

مجھے کتنے عرصے تک کاروباری امداد ملے گی.

ویڈنگ فوٹوگرافی بزنس میں کس طرح فوٹو گرافر جوشوا راینڈی بروکی |

ویڈنگ فوٹوگرافی بزنس میں کس طرح فوٹو گرافر جوشوا راینڈی بروکی |

گزشتہ دہائی میں، جوشوا اور راہیل راینی نے اوگراون کی فہرست میں شمولیت اختیار کی ہے پریمیئر ویڈنگ فوٹوگرافر. کامیابی کے لۓ ان کی تجاویز چیک کریں.

کس طرح ابتدائی زندگی زندگی کالج کی طرح ہے

کس طرح ابتدائی زندگی زندگی کالج کی طرح ہے

(نوٹ: یہ میگن بیری (میری بیٹی) کی طرف سے ایک مہمان پوسٹ ہے، سب سے پہلے اس بلاگ میں پوسٹ کیا گیا پارٹ ٹائم پرففسٹسٹسٹ. یہ میرے عام اسٹارٹ اپ کے موضوعات سے بہت قریب ہے جو میں نے اسے یہاں دوبارہ پوسٹ کرنے کا فیصلہ کیا.) ابتدائی سال میں ابتدائی سال میں نوکری کی تلاش میں گہرا تھا اور ممکنہ طور پر اپنے آپ کو "تلاش" ...

کس ایک پاپکارن Purveyor میٹھی کامیابی پایا

کس ایک پاپکارن Purveyor میٹھی کامیابی پایا

مل سٹریٹ علاج کے بانی، John Seeley، اپنے خاندان کی ملکیت کیریمل شروع کرنے کے دوران سیکھا سبق حصص مکئی کے کاروبار.

کس طرح پیکجنگ ڈیزائن آپ کو فروخت کررہے ہیں

کس طرح پیکجنگ ڈیزائن آپ کو فروخت کررہے ہیں

پروڈکٹ پیکیجنگ ڈیزائن آپ کی فروخت کی مصنوعات کے لئے گیٹ وے کے طور پر کام کرتا ہے، اور یہ ہے اکثر آپ کا پہلا (اور صرف) ایک مثبت تاثر پیدا کرنے کا موقع ہے.